piątek, 4 lipca 2014

Liebster Blog Award



Zostałam nominowana przez Balack Dress, wielkie dzięki! Zapraszam na jej FanFiction Cheers - Ariana Grande & Zayn Malik FanFiction.  A teraz pytania..



1. Co skłoniło Cię do założenia tego bloga?
 ~ Górnym powodem założenia było to,ze po prostu uwielbiam pisać a poza tym chciałam się przekonać czy to co tworze komukolwiek się spodoba... i znalazły się takie osoby.
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
~ Jest ich kilka: Lol, Iluzja, Igła i może jeszcze  Jestem nr 4 :)

3. Wolisz telefon czy komputer?
~ Zdecydowanie telefon.... zawsze mam go przy sobie.

4. Co robisz w wolnym czasie?
~ To zalerzy na co mam ochotę ale gównie czytam, pisze słucham muzyki...
 
5. Chciałabyś zamieszkać za granicą?
~ Zamieszkanie za granica to jedno z moich marzeń, chciałbym mieszkać w Londynie abo Sydney to moje ulubione miasta...

6. Kto jest Twoim ulubionym aktorem / aktorką?
~ Amm ciężko się zdecydowanie bo jest ich kilak ale zdecydowanie uwielbiam... Selene Gomez.

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
~ Szczerze nigdy o tym nie myślałam... 

8. Spotkałaś kiedyś swoich idoli?
~ Idoli mam wielu ale mogę się przyznać że byłam na koncercie jednego z nich co prawda to nie One Direction ani  5 second of summer ale zawsze coś...

9. Masz zwierzę?
~ Mam chomika i juz nie długo dostane kotka...

10. Ulubione danie?
~ Może to dziwne ale od zawsze uwielbiam rosół szczególnie mojej babci....

11. Ulubiona książka?
 ~ Ze względu na to że BARDZO dużo czytam nie umiem się zdecydować na jedną....
ale gdybym już na prawdę musiał byłaby to trylogia Igrzysk Śmierci.


 Nominuje

Sky Braks i Blanka - The Victim
- Promise ?
Your Little Sicret -   New Haert 
Wiktoria O - Curls
Happy Alex - Give Me Yourself
Nicole Richardson i Jęstę Mistrzę - Prison Of  Darkness

Pytania:
1.  Kto jest twoim idolem?
2. Co cie skłoniło do złożenia bloga?
3.Co lubisz robić?
4. Masz zwierzaka?
5.Twoje wymarzone miejsce zamieszkanie.
5. Ulubiony film.
6. Ulubiony zespół/ Artysta / Artystka
7. Ulubiona piosenka
8. Masz rodzeństwo?
9. Ulubiony kolor
10.Ulubione jedzenie
11.  twoje największe marzenie.

Dziękuję za nominacje a teraz znikam na parę dni...










1 komentarz: