sobota, 28 czerwca 2014

~~ Sixth ~~


Mieszkanie Justin
19.11.2013


Po dwóch dniach spędzonych w łózko czułam się już o wiele lepiej więc, Zayn oczywiście po dłuuuuugich namowach pozwolił mi przenieść się do salonu gzie obecnie się znajduje i czekam aż chłopak przyniesie obiecana mi gorącą czekoladę. Po kilku minutach do salonu wszedł Zayn z tacą a na niej dwa kolorowe kubki z unoszącą się nad nimi parą, zauważyłam jak przygryza wargę w skupieniu...
- Proszę, obiecana gorąca czekolada - powiedział, gdy odstawił tace na stolik i podał mi jeden z kubków
- Dziękuję... kochany jesteś - odpowiedziałam, uśmiechając się do niego.
- Posuń się...- powiedział szturchając moje nogi.
Podciągnęłam się wyżej jednocześnie uginając nogi uważając przy tym aby nie wylać i nie poparzyć się czekoladą.
- Masz jeszcze gorączkę? - zapytał gdy już usadowił się obok mnie na kanapie.
- Nie ale jeszcze trochę meczy mnie kaszel ale tylko zaraz po obudzeniu i jak kładę się spać, reszta mi przeszła - odpowiedziałam.
- Czyli nie długo będziesz mogła wrócić do wizyt w kawiarni... - powiedział
- Chyba sobie je odpuszczę... - powieszałam biorąc łyk czekolady z kubka.
- Dlaczego? - zpaytał
- Chodziłam tam tylko dlatego,że tutaj czułam się... samotna, muszę coś zmienić w swoim życiu bo powoli staje się rutyną...  - wytłumaczyłam
- Ale teraz masz mnie... i chyba wiem co może jeszcze sprawić,że nie będziesz się czuła dłużej samotna - odpowiedział
- Niby co takiego? - zapytałam
- Daj mi pół godziny a się przekonasz - odpowiedział wstając z kanapy następnie wyszedł z salonu a chwile później usłyszałam trzaśnięcie drzwi co oznaczało że wyszedł...

~~*~~

 Dokładnie pół godziny później Zayn wrócił. nie wiedziałam co było tak ważne,ze wyleciał stad jakby się paliło ale miałam nadzieje,ze gdy tylko chłopak pojawi sie w salonie wszystko się wyjaśni.
Lecz gdy już przyszedł nadal nie 
maiłam pojęcia o co chodzi, usiadł na poprzednio zajmowanym przez niego miejscu i podał mi koszyk przykryty czerwoną chustą. Zmarszczyłam brwi nie wiedząc po co mi to daje ale wzięłam. Gdy położyłam koszyk na swoich kolanach usłyszałam dochodzące z wewnątrz mruczenie(?)Co on da jasnej cholery mi dał?!? Nagle spod chusty wysunęła się mała, szaro-brązowa łapka, za nią druga a już po chwili migałam oglądać łepek małego kotka...
- Zayn... kopiłeś mi kota?- nie mogłam uwierzyć ,ze na prawdę na moich kolanach znajduje się mały, puszysty kotek.
- Tak, właściwie to kotka -wyjaśnił
- Jak się wabi? -zapytałam . głaszcząc malucha za uchem.
- Nie ma imienia, możesz nazwać  ja jak tylko chcesz- odpowiedział, uśmiechając się.
- Wow... westchnęłam
- Masz już jakiś pomysł- zapytał.
- Tak wiec mała... - zaczęłam biorąc kotka na ręce - od dzisiaj będziesz Pearl - powiedziałam patrząc w małe brązowe oczka kociaka.
- Dlaczego Pearl?- zapytał
- Bo od dzisiaj będzie moja mała perełką...

~~ Zayn ~~

Miło było patrzeć jak Justin bawi się z kotkiem, na jej twarzy malował się szeroki uśmiech a ja mogłem sobie pogratulować za chociaż chwilowe uszczęśliwienie brunetki. 
-Jus... - zacząłem, a dziewczyna na chwile oderwała się od zabawy z Pearl - mogłabyś opowiedzeń mi coś o sobie? -zapytałem.
- Ammm. jasne. - odpowiedziała -albo wiesz co zagrajmy w 12 pytań i oboje będziemy na nie odpowiadać. - dodała.
- Okej, ale ale zamiast 12 zadamy sobie po 6 okej będzie sprawiedliwie... - powiedziałem
- Dobra, więc zaczynaj... - odpowiedziałam.
- Dobra, pierwsze to może... kiedy i gdzie się urodziłaś - zapytałem
- 20 grudnia.1993r Auckland, Nowa Zelandia - odpowiedziała - a ty?
- 12 stycznia.1993 Bradford , Anglia - odpowiedziłem
- Mieszkałam kiedyś w Bradford...jakiś dwa lata temu... - powiedziała dziewczyna na co zrobiłem zdziwiona minę.
- Nieźle teraz ty. pytaj. - powiedziałem.
- Ammm. masz rodzeństwo? jeśli tak to jakie i jak maja na imię. - zapytała
- Mam trzy siostry, Donyia, Waliyha i Safaa, jedna starsza i dwie młodsze- odpowiedziałem
- A ja mam siostrę i dwóch barci. June, Jeremy i Jake , June jest starsza, Jeremy młodszy a Jak t mój brat bliźniak - odpowiedziała
I tak przez doba godzinę wypytaliśmy się sonie na wzajem o rożne rzeczy. Książki, filmy, muzykę czy ulubionego aktora. Dowiedziałem się, ze ulubionym kolorem Jus jest fioletowy, kocha 5 second of summer a jej największym marzeniem jest zwiedzenie 7 cudów świata... 
Teraz mam coraz większą pewność,ze nasze spotkanie nie było przypadkiem....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej!!!

Jak wam się podoba szósteczka? Bo mi bardzo...
jestem z niego bardzo zadowolona i mam nadzieje,ze wybaczyliście mi po ostatnim niewypale:/

Kocham was i liczę na wasze komentarze
@LittleAlex1996

 

3 komentarze:

  1. Awwww uwielbiam ten rozdział!!
    Serio był taki kochany omomom :3
    Jakieś 3 dni temu też dostałam korka, nazywa się James xd
    Super rozdział <3
    Pozdrawiam, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jest świetny, a Zayn słodki!! Ten kociak, aww, rozklejam się... Kocham ten ff, kocham Ciebie, kocham Jus i Zayna, wszystko jest najlepsze i po prostu nie mam słów! :D ;*

    OdpowiedzUsuń