sobota, 5 lipca 2014

Ogłoszenia parafialne


Mam do was parę informacji związanych z blogiem:

1. Mój blog możecie znaleźć w kolejnym spisie a mianowicie SpisFanFiction
2. Będę miała dla was trochę mnie czasu niż dotychczas ponieważ zaczęłam prace....
No i po 3 i chyba najważniejsze WRACAM!!! już sb wszystko poukładałam/znalazłam sposób żeby zapomnieć.... zajęło mi to krócej niż myślałam ( może po prostu musiałam przepłakać cała noc żeby to wszytko ze mnie wyszło???? )
Najważniejsze że już jestem a nowy rozdział pojawi się już jutro... i muszę się pochwalić mam strasznie dużo pomysłów na dalsze rozdziały...
A wszytko dzięki ogórkom hihi moja nowa inspiracje. ( proszę nie piszcie,że jestem wariatką bo o tym wiem;p)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wracasz i szybko sobie ułożyłaś swoje sprawy! :)
    Buziaczki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. TY WARIATKO!
    Hahaha, kocham Cię i strasznie się cieszę, że wróciłaś! :D

    OdpowiedzUsuń