czwartek, 3 lipca 2014

Przepraszam...



Tak strasznie was przepraszam ale na jakiś cas muszę zrobić sobie przerwę z pisaniem...
Wiem,ze są wakacje, mam dużo czau i prawię wgl nic nie robię ale nie chodzi o to że mam coś innego do roboty czy coś...
Po prostu od paru dni mam doła i czuje,że jet mi coraz gorzej.Jest mi ciężko i wszytko dusi mnie od środka, gdy byłam w szkole było łatwiej nie myślałam o tym, miałam Tomka z którym mogłam pogadać i wgl było całkiem inaczej
Teraz siedzę w domu sama, moje "koleżanki" mnie olewają wiec muszę dać sb z tym rade sam...
Strasznie was za to przepraszam ale dopóki nie poukładam sobie wszystkiego nie pojawi się tu nic nowego. 
Ale nie bójcie się wrócę i dokończę ta historie
Za tydzień może dwa poznacie dalsze losy Justin i Zayna :)

Kocham was i nie miejcie mi tego za złe po prostu nie chce wracać do tego z czym skończyłam 2 miesiące temu:3

Do zobaczenia...

@LittleAlex1996

2 komentarze:

  1. Kochana, ja mogę czekać na rozdział nawet miesiąc, bo wiem, że jeśli wrócisz z nowym rozdziałem, zaskoczysz nas wszystkich czymś wspaniałym.
    Ogarnij wszystkie swoje sprawy i trzymaj się cieplutko :*
    Kocham Cię <3
    Do napisania, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie to dla mnie wiele znaczy♥♥

      Usuń