poniedziałek, 29 grudnia 2014

The end......

Jestem tu tylko na chwilę.
Chciałam tylko powiedziec że nie zamierzam kontynuowac tego opowiadania. Przykro mi z tego powodu ale nie dam rady dalej publikować koleinych rozdziałów.
Co do powodów:
Pierwszy z nichto kompletnie pogubiłam sie w fabule tego ff' miało być że Zayn mial udowodnić Jus że ich spotkanie to ne był przypadek a zrobiło się smętne lovestory . To wglnie miało być tak!
koleinym powodem jest to że gdybym miala pisac dalej zrobiłoby sie milion piencset sto dziewienćset bezsensownych rozdziałów a ta historia nadal nie byłaby taka jaką chciałam stwożyć
Myślałam tagże nad bohaterami...pamietacie o Harrym albo Ancie? Bo ja o nich kompletnie zapomniałam tak skupiłam się na głuwnych bohaterach. Miało być kilka watków miedzy Carla i Niallem miała pojawic sie June ale niestert to raczejnie wydzie....

Dziekuję że ze mna byliście, dziekuje za komentarze za tak dużą liczbe odwiedzin za obserwatorów
To dla mnie wiele znaczy.
Co prawda niedokończe tego ff i znikam z blogspota ale to nie znaczy że kończe z pisaniem znajdziecie mnie na wattpadzie
A long way down i Before finish twenty yers old to ff które wlaśnietam publikuje

Kocham was strasznie strasznie mocno
Mam nadzieje że do napisania
Kocham
@LittleAlex1996

P.s wiem że macie ochotę mnie za to opieprzyć ale taka mkja decyzja i na pewno jej nie zmienie:-)
Przepraszam za błedy bo piszę na tablecie mojego kuzyna a tu niema autokorekty

1 komentarz:

  1. [SPAM] Fanfiction Niall Horan, Miranda Cosgrove, Luke Hemmings Justin Bieber
    Kiedy idziesz ze znajomymi na imprezę myślisz, że nic złego się nie stanie. Pozwól, że coś ci uświadomię. Jesteś w błędzie. Poznaj grupę przyjaciół, która budzi się z niewyjaśnionych przyczyn w opuszczonej szkole. Szybko zaczynają rozumieć, że dokuczanie innym nie jest dobrym pomysłem.
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=DiCzMjOiG3s
    http://murderous-event-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń