niedziela, 3 sierpnia 2014

Liebster Awards #3


No i koleiny raz moje ff zostało nominowane do Liebster Awards tym razem przez martatomlinson ;D

Chyba juz każdy wię co to Liebster Awards więc od razu przejdę do pytań:

1. Jak masz na imię?
 
~ Mam na imię... Oktawia wiem dziwne imię wińcie za to moja mamę.
 
2. Ile masz lat?
 
~ Dokładnie 20 grudnia skończę 18 lat
 
3. Masz rodzeństwo?
 
~Tak, mam młodszego brata.
 
4. Ulubione danie?
 
~ Zdecydowanie spaghetti
 
5. Ulubiony kolor?
 
~ Granatowy, fioletowy, niebieski.
 
6. Ulubiony członek 1D?
 
~ Uwielbiam ich wszystkich ale jednak moim największym ulubieńcem jest Zayn ♥.♥

7. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
 
~ Uwielbiam Jesień wtedy jest chłodno i często pada...

8. Ulubiony miesiąc?
 
~ Grudzień, ze względy na święta i moje urodziny

10. Czy mieszkasz w mieście czy na wsi?
 
~ Mieszkam na wsi i na prawdę uwielbiam to miejsce nie chciałabym mieszkać w mieście.

11. Które państwo sąsiadujące z Polską jest według Ciebie najfajniejsze?
 
~ Amm  jak tak teraz myślę to może Litwa albo Ukraina?


Dziękuje za nominacje niestety nie będę nominowała...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz