środa, 23 lipca 2014

I have a proble...

EDIT!
Mam mały problem!
konkretnie chodzi o to, że...tak troszeczkę się zacięłam.
Znaczy sie mam pomysł na następne rozdziały ale gdy już usiądę i zaczynam pisać to tylko patrze się jak kursor miga na ekranie... 
Nie wiem co się stało....
Nie chce robić przerwy z pisanie bo potem całkowicie stracę chęci do prowadzenia tego bloga
Więc pomyślałam, że może znalazłby się ktoś kto przez jakiś czas będzie pomagał mi w pisaniu rozdziałów??
Albo sama nwm zrobię sb przerwę i może coś się poprawi
Wiem, że to bez sensu ale bardzo mi zależy na dokończeniu tego ff.

Robie sobie przerwę na czas nieokreślony niestety muszę trochę odpocząć i przy okazji przemyśleć ogólną koncepcje tego ff :)

Kocham was 
@LittleAlex1996

2 komentarze:

  1. Hmm nikt nie sprawi, że blog będzie bardziej dobry, jak nie ty.
    Może zrób sobie przerwę, a to powinno wyjść na lepsze :3
    Życzę weny, bo tego najbardziej Ci trzeba .xx
    Buziaki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się. Czasem też mam tak, że nie wiem o czym napisać, a potem pomysł przychodzi w niespodziewanym momencie. Tak, jak Sky, myślę, że tylko Ty potrafisz sprawić, że to opowiadanie jest wyjątkowe. Zrób sobie przerwę, odpocznij, a potem zobaczysz, wszystko pójdzie jak strzała ;D
    Życzę weny i dużo, dużo pomysłów! Nie stresuj się czasem, pamiętaj, to najważniejsze.
    ily <3

    OdpowiedzUsuń